راهکار های نیروگاهی و صنایع بزرگ

پیاده‌سازی فرآیندهای کنترلی برای مقاصد صنعتیِ عظیم در ابتدای راه بسیار دشوار بود؛ اما پس از پشت سر گذاشتن چندین مرحله، این فناوری پیشرفت نموده و به جایگاه مناسبی رسید. انتقال تمام اندازه گیری های یک پروسه در مقیاس بزرگ( مانند صنایع نفت و گاز و یا نیروگاه های برق) به یک مرکز کنترل و جمع آوری آنها، نیازمند به کارگیری تجهیزات ویژه می باشد که هر کدام وظیفه ای خاص در کل پروسه را برعهده دارند.
با به کارگیری از نرم افزار های خاص جهت جمع آوری داده ها ،پردازش و فرامین آنها با توجه به نوع پروسه کنترلی اجرا می شود که یک حلقه کنترلی بسیار دقیق شکل می گیرد.این حلقه های کنترلی به دفعات در سیستم تکرار می شود. تمامی موارد ذکر شده در طول زمان دستخوش تغییرات و پیشرفت های زیادی شد که امروزه آن را DCS یا DISTRIBUTED CONTROL SYSTEM می نامیم.

خدمات راهکار های نیروگاهی و صنایع بزرگ

ما با داشتن کادرمهندسی مجرب و با به کارگیری از سیستم قدرتمند DCS PCS7 SIEMENS به صورت تخصصی طرح می دهیم ،اجرا می کنیم و فرآیند شما را کامل می‌کنیم.
  • نظارت و انجام بازرسی‌های کنترل کیفیت بر اجرا و پیاده‌سازی سیستم‌های کنترل فرآیند DCS_FCS
  • طراحی و تولید دیتابیس کنترل و مانیتورینگ سیستم‌های کنترل فرآیند DCS_FCS
  • پشتیبانی تأمین سخت‌افزار ، نرم‌افزار و لایسنس سیستم‌های کنترل فرآیند
  • طراحی، تولید مدارک و نقشه‌های سیم‌بندی و مونتاژ تابلو‌های کنترل
  • طراحی و تولید دیتابیس کنترل و مانیتورینگ سیستم‌های تولید بچ
  • ارتقاء سخت‌افزار و به‌روزآوری نرم‌افزار سیستم‌های کنترل فرآیند
با ما در ارتباط باشید

ما با شما فقط یک کلیک فاصله داریم، فقط تصمیم بگیرید. در صورتی که نیاز به مشاوره دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و یا از طریق چت با ما در ارتباط باشید